مشکل خرید طلای دست دوم | اتفاق مهم برای سرمایه گذاران طلا | میزان تولید نفت ایران در سال 2024

مشکل خرید طلای دست دوم | اتفاق مهم برای سرمایه گذاران طلا | میزان تولید نفت ایران در سال 2024

بررسی وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و نفت) می تواند به تصمیم گیری سرمایه گذاران کمک شایانی کند. نبض بورس ضمن مرور روند روزانه و هفتگی قیمت ها، به بیان پیش بینی بازار‌ها در روز‌های آینده نیز خواهد پرداخت.

به گزارش نبض بورس، بررسی وضعیت بازار‌های موازی بورس (بیت کوین، سکه، طلا و نفت) می تواند به تصمیم گیری سرمایه گذاران کمک شایانی کند. نبض بورس ضمن مرور روند روزانه و هفتگی قیمت ها، به بیان پیش بینی بازار‌ها در روز‌های آینده نیز خواهد پرداخت.

قیمت سکه

قیمت سکه امامی امروز در محدوده‌ی 38,776,000 تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 0.02 درصد کاهش داشته است.

امروز حباب تمام سکه‌ها قرمز و کاهشی بود بطوری که در زمان نوشتن این گزارش حباب سکه امامی با 515 هزار تومان کاهش به 7 میلیون و 104 هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی با 506 هزار تومان کاهش به 4 میلیون و 328 هزار تومان رسید. حباب نیم سکه و ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 7 میلیون و 362 هزار تومان و 6 میلیون و 479 هزار تومان و در نهایت 3 میلیون و 102 هزار تومان رسیدند.

ريیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: خرید طلای دست دوم به دلیل نداشتن کد استاندارد امن نیست و به تولیدکنندگان این صنف نیز آسیب وارد کرده است.
وی افزود: در چند سال گذشته در میان جوانان کشور و حتی دنیا تمایل به سمت خرید بدلیجاتی مانند نقره و حتی استیل بیشتر شده است، اما این خرید سرمایه‌گذاری به حساب نمی‌آید.
بذرافشان به مردم توصیه کرد تا از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند و گفت: مردم می‌توانند با توجه به تنوع اجرتی که در صنعت طلا هست، با حداقل اجرت مصنوعات طلای نو با کد استاندارد خریداری کنند. طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست. /باشگاه خبرنگاران

قیمت طلا

قیمت طلای 18 عیار امروز در محدوده‌ی 3,256,800 تومان معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 1.05 درصد افزایش داشته است. انس طلا با 0.73 درصد افزایش به 2193 دلار و 85 سنت رسید.

سرمایه‌گذاران جهانی اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز در محدوده‌ی 69813 دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 0.58 درصد افزایش داشته است.

قیمت نفت

قیمت نفت امروز در محدوده‌ی 85.24 دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته معاملاتی 0.52 درصد کاهش داشته است.

موسسه S&P Global پیش‌بینی می‌کند ایران در سال‌های 2024 و 2025، 3.2 میلیون بشکه در روز نفت تولید کند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد